Zou dit kunnen kloppen?

15-10-2021

Hoe denk jij hierover?


Of is dit een fabel die ze op je mouw hebben gespeld?


Je mag of kunt je reactie sturen naar mijn contactformulier.

Dank je wel.


De tekst hieronder zag ik vandaag op Facebook van een FB vriend waarmee ik al langer ben bevriend.


Hij schreef:

O ja wappies u staat ook beschreven in de Openbaring.

U bent het verzet dat de goedheid bewaakt in de wereld.

De ware gelovigen die de liefde behoud.

Uw aantal zal over 13 jaar 1/3e van de wereld bevolking inhouden.

Want das 10 jaar nadat de big reset zichzelf heeft voltrokken en dat dus ruimte biedt voor de antichrist.

Dus wappies, de corrupte wereld kan van alles over u vermelden maar u blijft behouden en zij niet.

Zij zullen uiteindelijk tot stof vergaan en 1000 jaar heersen over de aarde/hel en wij erven de hemel op het moment dat de Messias ons komt halen.

Wat dat betekent is verschillend te interpreteren.

Maar in wakker mens geloven wij in buitenaards leven en wij vermoeden dat de Messias een buitenaards wezen is dat ons in veiligheid komt brengen op het moment als de leefbaarheid op aarde compleet is vergaan.

En die wereld krijgen dus zij die ontrouw zijn aan God en de duivel dienen.

Tja iedereen krijgt wat hem/haar toekomt.

O ja en dan kunnen mensen mij voor gek verklaren, maar dat stond al aangekondigd dat het corrupte vlees ons voor gek/wappies zou verklaren.

Want dit alles is een belofte van God.

Het woord van de hemelse Heer.


IS HET AFTELLEN BEGONNEN?


Naar het uur nul?


Jaap Dieleman schreef:

Niemand weet de dag en het uur, en niemand weet precies wanneer de bazuin zal blazen. Maar we weten wel dag die dag nabij is..., vlak voor de deur. En Jezus noemt talloze tekenen die Hij het begin der weeën noemt. En weeën nemen toe in frequentie en intentie totdat de geboorte plaatsvind. We zien die weeën nu overal om ons heen. Misleiding, verleiding, oorlog en oorlogsdreiging, hongersnood, pestilentien, extreem weer, tekenen aan de hemel, aardbevingen, maar ook afval, valse profeten, wetteloosheid, liefdeloosheid etc. Dit alles kan ons beangstigen maar Jezus roept ons op om niet bevreesd te zijn, maar juist om op te zien want het betekent dat Zijn komst zeer nabij is, voor de deur. Hou je verwachting vast en volhard in geloof, wat er ook gebeurd. Want het zal nu niet lang meer duren voor de bazuin zal blazen en wij de Heer tegemoet gaan in de lucht. Zult u daarbij zijn? Waakt dan, zodat God jou zal bewaren voor het oordeel dat over deze wereld zal komen.

Laat je inspireren door dit deze boodschap - Jaap Dieleman

Video ► https://youtu.be/c_rjtHLKNqI


Wees zelf de eye-opener voor je familie, vrienden en omgeving, door het dragen van een T-shirt, Tas of Hoodie met een mooie of goede boodschap ❤️



Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin