WAT ZE ONS NIET VERTELLEN...

09-08-2021

De belangrijkste reden waarom de wereld zich bevindt in de situatie waarin we ons vandaag bevinden, we negeerden de verloren geschiedenis van onze voorouders!


We weten niet hoe onze oude voorouders plotseling beschaafd werden en wie ze beschaafd maakte. We zien duizenden megalithische structuren over de hele wereld en hebben geen idee wie ze bouwen. Maar de Cabal, Deep State en het Vaticaan weten wie ze bouwen. Al duizenden jaren verbergen ze onze vooroudergeschiedenis. Waarom omdat zij de nakomelingen van de Nephilim zijn, diegenen die wij in het westen de zonen van God noemen dezelfde van Genesis 6:4, die kinderen kregen door de dochters van mannen, de Sumeriërs genaamd Anunnaki (die uit de hemel kwamen).Duizenden jaren lang hebben degenen die we Cabal of Power Elite noemen de geschiedenis van onze oude voorouder verborgen en hun ware doel verstopt.

In Bitchute kom je achter het ware doel,

zie Fall of Cabal deel 1-10

en ik citeer:

''Wereldwijde kinderen worden gestolen en verkocht aan de elite pedofielenring. Ze worden gemarteld verkracht, en moorden drinken dan het kinderbloed en eten hun vlees.

Het bloed van de kinderen die voor hun dood zwaar getraumatiseerd waren, bevat Adrenochrome: het natuurlijke medicijn dat door de pijnappelklier door de hersenen wordt geproduceerd.

Adrenochrome is het meest gewaardeerde medicijn ter wereld. De God van deze mensen is Satan, het is geen God van liefde en genade.''

Nu kunnen we zien waar Jezus tegen vocht toen hij op aarde was. Zonder de geschiedenis van onze oude voorouders te begrijpen hadden die mensen het voordeel van ons.

Er zijn veel boeken geschreven over de Illuminati, Power Elite en dergelijke, maar niemand noemt ooit hun oorsprong, niet in de grote boeken die ik heb gelezen.

We moeten dit weten, om terug te vechten.

Voor aanvullende informatie is het ′′GRATIS′′ op https//:uversapress.com

Geschreven door William Lucas

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin