WAAROM IS ER ZOVEEL PIJN EN ELLENDE IN DE WERELD?

28-03-2022

Kan iemand mij dit uitleggen?


Gisteren liet iemand mij een video zien van Oekrainse soldaten die voor de Nazi's werken. Ze schoten drie Russische militairen in de zij. Dan sterf je een vreselijke marteldood.

Ik kan er bijna niet meer tegen...

Vandaag las ik op het Telegram kanaal van Neset Temirci het volgende:

Wat doet justitie en overheid uiteindelijk met zijn informanten?


De onderstaande reactie stond in de reacties:

"Ja of ze plegen suïcide omdat ze het (psychisch niet meer kunnen handelen). Eigen schuld je hebt het zelf in de hand om te veranderen. Zo niet dan is het gewoon accepteren wat je hebt veroorzaakt/waar je je in mengt.

No mercy."



De onderstaande reactie stond ook in de reacties:

"Veel komt overigens uit de Oekraïne, dit is zo satanisch vanuit hier wordt veel georkestreerd.

Momenteel ben ik steeds verder in mij eigen onderzoek en het spreken van verschillende slachtoffers.

Ik kom zelf uit Limburg en recent heeft een Limburgse jongeman zijn getuigenis afgegeven over het Satanisch Ritueel misbruik dat hij als 8 jarige jongen heeft meegemaakt waarbij hij tijdens een ritueel in een Kasteel in Frankrijk door 4 hooggeplaatste figuren is verkracht en de 5e was niemand minder dan Goudlokje = Geert Wilders.

Deze jongeman zat ik een kerker met 7 andere kinderen en elke dag verdween er 1 kind. Hij is de enige die het overleefd heeft. Dit was in 1997, toen Wilders door initiatie de Tweede Kamer betrad.

Sluit jullie ook aan bij de groep van Trudi. Ze heeft inmiddels 148 slachtoffers gesproken en hoe meer er aan het licht komt des te meer kans dat we de duisternis kunnen exposen!

Telegram kanaal ► https://t.me/gweverstegen

Ik persoonlijk hoop dat de mensen zoals bij de Franse revolutie, het heft in eigen hand nemen en deze zieke psychopaten zelf een kopje kleiner maken."

Opmerking: De reactie hierboven schreef ik niet zelf, maar is te lezen in de reacties van het Telegram kanaal van Neset Temirci. Check yourself, zie Telegram kanaal ► https://t.me/neset_temirci_kanaal

Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin