Over BNNVARA programma 'Filemon en de complotten'

13-03-2022

Op diverse kanalen schijn ik met mijn Licht...

Heb mijn doel bereikt...

Het is goed zo!

Aan de ene kant zou ik graag mijn verhaal willen doen bij Filemon, maar ze kunnen zich beter afvragen waarom zij zelf nog steeds een afwijkende mening hebben ten opzichte van de mensen die onderzoek hebben gedaan. Ze kunnen beter onderzoeken waarom zij zelf denken zoals ze nu denken.

Ik denk er over na!

Kreeg vorige week een mail binnen van het team van 'Filemon en de complotten':


👇 👇


Beste Dienie,

Het duurde even maar ik heb geloof ik eindelijk de persoon achter Volkwordwakker.nl gevonden!

Ik heb daar ook reeds naar toe gemaild maar ik weet niet of die mails goed zijn aangekomen. Op dit moment zijn wij bezig met een tweede seizoen van het BNNVARA programma 'Filemon en de complotten'. Hierin duikt Filemon Wesselink in de wereld van complotten en gaat hij met een frisse blik in gesprek met andersdenkenden, waarheidszoekers, en activisten om te kijken hoe ze tot hun ideeën komen.

Wat kunnen we er van leren, en waar verschillen we van mening? Een belangrijk aspect in ons programma is om het persoonlijke verhaal achter de deelnemers te portretteren. Wie zijn ze, hoe ziet hun dagelijks leven eruit, wat zijn hun drijfveren?

Het belooft een open en eerlijk gesprek te worden, waar plek is voor kritische vragen maar waar ook iedereen de ruimte krijgt om hun theorieën uiteen te zetten zonder beschimpt of veroordeeld te worden. Want alleen dan komen we nader tot elkaar. Om een indruk te krijgen van het vorige seizoen verwijs ik graag naar deze link: https://www.npo3.nl/filemon-en-de-complotten/BV_101404802

Ik zag dat je in je Telegramgroep al iets had gedeeld over ons programma, dus ik dacht, wie weet sta jij ook wel open voor een belletje?!

Hoor graag!

Met vriendelijke groet,

NIKKI EKKEBUS

Redacteur



Mijn antwoord of ik open sta voor een belletje!?


Mijn intuïtie zegt mij: "Schrijf het eerst op".

Dat ga ik ook doen, vanaf deze locatie...

Na ervaringen word je vaak iets wijzer, dus ik publiceerde dit artikel eerst in één van mijn Telegram kanalen.

Altijd interessant om te lezen wat andere mensen (gelijkgestemden) ervan vinden. Daardoor wees iemand mij op een reactie van Eric die ook was benaderd door het team van Filemon. Dank je wel bij deze!

Ik schiet spontaan in de lach nu, want zoiets in die trent had ik ook wel kunnen schrijven.

Heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen!

Dank je wel lieve Eric, je was me voor.

Je hebt het netjes onderbouwd!

Lieve groet, Dienie


[Forwarded from 'Eric zegt het']


Eric kreeg ook een mailtje binnen van BNNVARA, hij schreef het volgende:

"Ik kreeg vanmiddag een mailtje van BNNVARA".

Op 8-3-2022 om 14:18 schreef Nikki Ekkebus:


Beste Eric,

Ik kwam op jouw Telegramkanaal 'Eric zegt het' terecht en heb een paar van je filmpjes bekeken op Rumble.

Op dit moment zijn wij bezig met een tweede seizoen van het goed ontvangen BNNVARA programma 'Filemon en de complotten'. Hierin duikt Filemon Wesselink in de wereld van complotten, en gaat hij met een frisse blik in gesprek met andersdenkenden.

De inspiratiebron voor deze serie is socioloog Jaron Harambam geweest. Hij schreef een proefschrift waarin hij zegt: "Het is juist goed om kritische burgers te hebben. Luister naar wat ze te zeggen hebben, en zet complotdenkers niet weg als gekkies."

Daarom willen we graag voor een tweede seizoen wederom het gesprek aan gaan met andersdenkenden om te kijken hoe ze tot hun ideeën komen. Elke aflevering portretteren we drie verschillende personen. Wat kunnen we er van leren, en waar verschillen we van mening?

Daarnaast vinden we het bovenal belangrijk om het persoonlijke verhaal áchter de deelnemers te vertellen. Wie zijn ze, hoe ziet hun dagelijks leven eruit, wat zijn hun drijfveren?

Het belooft een open en eerlijk gesprek te worden, waar plek is voor kritische vragen maar waar ook iedereen de ruimte krijgt om hun theorieën uiteen te zetten zonder beschimpt of veroordeeld te worden. Want alleen dan komen we nader tot elkaar. Om een indruk te krijgen van het vorige seizoen verwijs ik graag naar deze link: https://www.npo3.nl/filemon-en-de-complotten/BV_101404802

Je consistente uploads en toewijding aan je kanaal viel mij op dus ik ben heel erg benieuwd naar wie jij bent.

Zou je misschien openstaan voor een (research)belletje?

Hoor graag van je!

Groet,

NIKKI EKKEBUS
Redacteur
+31 (0)6 - 54 94 80 81
nikki@wittegeit.tv

SWAMMERDAMSTRAAT 49HS / 1091RR AMSTERDAM
+31 (0)20 220 33 20 / WITTEGEIT.TV


De reactie van Eric luidt als volgt:

[Forwarded from 'Eric zegt het']


Ik heb ze dit antwoord gestuurd:


Beste Nikki Ekkebus,

Als je ook maar enigszins zou hebben geluisterd naar iets wat ik in mijn filmpjes zeg, dan zou je al wel hebben kunnen vermoeden dat ik echt op geen enkele manier geïnteresseerd ben om ook maar aan iets van jullie misdadige organisatie mee te werken. Als je al begint met zo'n slechte research, dan kun je dat zelfs niet goedmaken met een, al dan niet geveinsd, compliment.

Dat je mij überhaupt inschat als zijnde zo dom dat ik hier in zou trappen, getuigt van een onderschatting van mijn intellect en zie ik als een grove belediging. Ik ken jullie werkwijze en natuurlijk trap ik daar niet in. Dat je mij durft te bestempelen als "andersdenkende" vind ik ook enorm beledigend.

Goed, in tegenstelling tot velen, denk ik wèl zelf, maar jij weet helemaal niet hoe ik denk. Vinden jij en de programmamakers jezelf superieur, omdat je meent te weten hoe ik denk en dat dat anders is dan hoe jullie denken? Los van dat dit slechts een aanname zou zijn, zou dit jullie de andersdenkenden maken en niet mij. Jullie weten helemaal niets van mij, dus doe dan niet van die domme uitspraken.

Het feit alleen al dat je ook over complotdenkers spreekt en mij blijkbaar ook in die hoek wilt plaatsen, toont aan door wie je jezelf laat aansturen en hoe zuiver je motieven zijn. Als je niet begrijpt waarover ik het heb, wordt het hoog tijd om je eigen onderzoek te doen. Ik doe niet aan complotten en ik schijn alleen mijn licht op feiten. Ik hoef dus ook geen "theorieën" uiteen te zetten.

Ga liever echte journalistiek bedrijven en ga bijvoorbeeld op zoek naar het wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van het SarsCov-2 virus (Ik zal je alvast verklappen dat je dat niet zult gaan vinden, omdat dat simpelweg niet bestaat) of ga verslag doen van de reeds bekende vaccinatieschade.

Verdiep je in de werkelijke geschiedenis van de Oekraïne en doe verslag van de grove leugens die de main stream media verspreiden en waardoor heel veel mensenlevens op het spel gezet worden. Of doe eens wat onderzoek naar de rol van nanofijnstof op onze gezondheid etc. etc.

Kortom, er zijn maar zat nuttigere dingen te verzinnen dan je bezighouden met niveauloze sensatieprogramma's. Je zou je moeten schamen dat je op kosten van de belastingbetaler aan dit soort bagger meewerkt. Al wat ik te zeggen heb, doe ik al in mijn filmpjes en daar heb ik geen criminele staatspropagandakanalen voor nodig. Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, ik denk er dus niet aan om me met jullie in te laten en sta ook niet open voor welke toenadering dan ook.

Val me dus niet meer lastig en neem liever je verantwoordelijkheid.

Groet,
Eric

PS. Ik ben me volledig bewust van copyrights en portretrecht en wil nog even benadrukken dat ik jullie op geen enkele wijze toestemming geef om mijn naam, beeltenis of werk op wat voor manier dan ook te gebruiken.

Bij elke inbreuk op mijn rechten, kunt u rekenen op juridische actie van mijn kant.

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin