Mijn ontdekkingsreis vordert met de dag en die van anderen ook, lees maar...

23-10-2021


Vandaag schreef ik (Dienie) het onderstaande bericht op Facebook:

MIJN ONTDEKKINGSREIS


Heb een hele grote ontdekkingsreis gemaakt inmiddels.

Ben bezig om een paar boeken te schrijven. Ben ook reeds begonnen om een presentatie te kunnen houden van mijn ontdekkingsreis. Zodat mensen die nog niet of geheel zijn ontwaakt in een sneltempo begrijpen in wat voor een wereld we leven.

Zodat we zo snel mogelijk het roer om kunnen gooien.

Namasté.


Kort daarna zag ik (Dienie) een passend bericht voorbij komen op Facebook, wat heel mooi aansloot bij wat ik zelf nog wilde gaan schrijven. Scheelt weer wat typewerk, tijd en energie.

Toeval dat ik dit bericht tegen kwam? Ik denk het niet, alles heeft een reden!

Zo werkt het Universum, van Al wat Is...

Ruby Spiegelberg schreef vandaag het volgende bericht op Facebook aan haar familie, vrienden en complottheoreticusvrienden:



Aan al mijn familie vrienden en iedereen die weten wat er echt aan de hand is...


Aan al mijn complottheoreticusvrienden...

Ja, soms is het een vloek en niet altijd een zegen om wakker te zijn.

Ontwaken is de meest bevrijdende, vervreemdende, ondraaglijke, versterkende, eenzame, verwarrende, vrijmakende, beangstigende, expansieve reis.

Als je merkt dat je worstelt terwijl je al deze waanzin probeert te verwerken, je bent niet alleen.

Niemand praat over de duisternis die met het ontwaken gepaard gaat, of het verdriet.

Niet alleen het rouwen om het leven en de illusies die je eens had, maar de realisatie dat bijna alles wat je ooit dacht te weten, een leugen is.

De overtuigingen die je had, mensen die je vertrouwde, principes die je geleerd werden... allemaal leugens.

Het verbrijzelen van illusies is zelden een plezierige ervaring.

Er is een aanzienlijke hoeveelheid ongemak dat gepaard gaat met groei en het rouwproces houdt daar niet op. Met deze pas ontdekte realisaties, vind je jezelf terug in het opnieuw rouwen.

Rouwen om onze kinderen, die maar al te goed weten welke gebroken wereld zij erven. Rouwend om het verlies van vele relaties met mensen die het gewoon niet "snappen".

Je alleen voelen, belachelijk gemaakt en beschaamd worden, niet alleen door de massa, maar voor velen van jullie ook door je eigen familie en vrienden.

Het gevoel dat je niet veel meer gemeen hebt met de mensen om je heen.

Moeite hebben met het voeren van onzinnige, oppervlakkige gesprekken zonder inhoud met degenen die nog steeds vast slapen.

Je zelfs afgesloten voelen van je hele steunsysteem omdat zij niet kunnen zien wat jij ziet.

Sommigen treuren zelfs om het verlies van hun onwetendheid - want "onwetendheid is een zegen" en de realiteit is hard.

Ontwaken kan een eenzame weg zijn en je zult vaak merken dat je alleen op reis bent.

Je kunt er geen geen suiker op doen - Ontwaken tot de realiteit van deze wereld is wreed. Het zal je door het hele scala van menselijke emoties laten gaan. Je moet de kunst onder de knie krijgen om in de donkerste konijnenholen te duiken en er dan weer uit te komen en nog steeds in het dagelijkse leven te functioneren, en dat is een vaardigheid waar mensen niet genoeg over praten.

Sommigen van jullie worstelen met het feit dat ze zich niet verbonden voelen met familie en vrienden, het lijkt wel of ze in een andere wereld leven.

Weet alsjeblieft dat je niet alleen bent, en niet alleen ben je niet alleen, je hebt een hele stam achter je staan. We zijn misschien mijlenver van elkaar verwijderd, maar we zijn diep verbonden; met doel en geest.

Door: Ruby Spiegelberg



Bye for Now ❤️


Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin