IS DE AARDE EEN RUIMTESCHIP?

27-07-2021

Michael Kavanagh beweert dat de Aarde een Ruimteschip is.

Az Esm aka Albert Freud aka is James Harper (Facebook verwijdert elke keer zijn account).

Ooit was de aarde bol en leefden we in de aarde las ik vandaag op social media. Vervolgens las ik dat er een botsing zou zijn geweest waardoor de aarde een flink stuk kwijt raakte, vandaar de Dome volgens diegene.

Iets om over na te denken? Wellicht...

Ik (Dienie) onderzoek alles wat ik tegen kom, omdat ik alles wil weten.


Video ► https://youtu.be/XFSH5fnqda4

Reacties onder de video:

(Vertaald vanuit het Engels, excuses voor de eventuele stijlfouten!)

----

HalleluYAH!

De waarheid komt steeds meer naar boven!

Je kunt de profetie van de Schrift niet stoppen, maar je kunt wel kiezen aan welke kant je staat!

Dank je voor deze broeder, moge Yahusha Hamashiach je zegenen.

----

Gebaseerd op het boek "Earth Not a Globe, door Parallax (Samuel Birley Rowbotham); een studie van de getijden op verschillende delen van de aardse kustlijnen door de Britse marine in de late 19e eeuw, concludeerden ze het volgende:

'De aarde is een enorme onregelmatige structuur, uitgestrekt op en staande of drijvend in de onsamendrukbare wateren van de 'grote diepte'.'

De Britse marine merkte ook op dat er weinig of geen getijden waren in de buurt van de zuidpoolcirkel.

----

God zegt niets over het feit dat de aarde rond is, dat is een bewering van de mens!

Hier is het woord van onze Heer uit Genesis waar hij spreekt over de schepping van de aarde en het "gewelf" of "hemel" die ons scheidt van de andere wateren / hemelen.

1) In het begin schiep God de hemel en de aarde.

2) Nu was de aarde vormloos en leeg, duisternis was over de oppervlakte van de diepte, en de Geest van God zweefde over de wateren.

3) En God zei: "Er zij licht", en er was licht.

4) God zag dat het licht goed was en scheidde het licht van de duisternis.

5) God noemde het licht 'dag' en de duisternis noemde hij 'nacht'. En het was avond en het was ochtend - de eerste dag.

6) En God zei: "Laat er een gewelf zijn tussen de wateren om water van water te scheiden."

7) God maakte het gewelf en scheidde het water onder het gewelf van het water erboven. En het was zo.

8) God noemde het gewelf 'hemel'. En het was avond en het was ochtend - de tweede dag.

9) En God zei: "Laat het water onder de hemel op één plaats worden verzameld en laat droge grond verschijnen." En het was zo.

10) God noemde de droge grond 'land' en de verzamelde wateren noemde hij 'zeeën'.

God zag dat het goed was.


HOW MANY MORE LIES BEFORE IT'S ONE TOO MANY - IS ANYBODY AWAKE YET?



Naar eer en geweten geschreven op 27 juli 2021.

Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin