HET IS HEEL ERG BELANGRIJK OM MET JE KIND(EREN) TE PRATEN!

18-10-2021

Vicky Bergman maakte in haar jeugd seksueel misbruik, extreem geweld, ontvoering en een sekte mee!

Ze vindt het belangrijk dat mensen die vastzitten in bepaalde situaties weten dat er altijd een uitweg is.

Ze heeft nu geleerd om haar eigen grootste vriend te zijn.

Mensen lachten haar uit...

Maar wensen komen uit, als je gelooft in jezelf, als je volhoudt en doorzet.

Vicky kan nu zeggen: "Ik heb mij lief!"


Vicky Bergman is nu een stem voor mensen met trauma en DIS. Vicky is ambassadeur bij Vereniging van Ervaringsdeskundigen, stichting 'Project Speak now' en 'Mee/Vivenz'.

Vicky heeft ook een burgerinitiatief opgezet: Samen één Gorinchem.

Vicky heeft ook een boek over haar ervaringen geschreven:

'Doorbroken taboes' (door Lana B).

Wanneer je naar de onderstaande video luistert hoor je precies waarom praten zo belangrijk is...



Vicky is nu hoopverlener geworden!


Samen koffie drinken, mensen ontmoeten en nieuwe kennis opdoen: dat is Koffie met ... in het kort. Dus kom en laat je verrassen door interessante presentaties en sprekers. Elke keer staat er een ander onderwerp centraal. Dit varieert van lokale geschiedenis, beroepen, vrijwilligerswerk en levensverhalen. Het onderwerp en de spreker vindt u telkens onder deze inleiding.

Na afloop wordt er nagepraat en worden ervaringen uitgewisseld.

Website ► https://www.psychosenet.nl/van-slachtoffer-naar-hoopverlener/



Een heel mooi voorbeeld hoe je in je eigen Kracht kan komen te staan.

Jij hebt het gefixed Vicky, ondanks de hoge bergen en de diepe dalen in je leven!

Ben trots op jou Vicky!

Dikke kus en een warme hug voor jou ❤️

Dank voor je moedige verhaal.


Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin