Duidelijk beeld van 2 Zonnen in de lucht op 26-07-2021

28-07-2021


Hallo broeders en zusters,


Dit schreef Cassandra en vervolgde:

Mijn moeder woont in Clearwater, FL en maakte 's avonds op 26 juli 2021 bij zonsondergang een foto van twee Zonnen (zie bovenstaande foto). Let op de twee reflecties op het meer.

Ik ben zo blij dat ze gezegend was om dit te zien en het te delen, zodat ik het met jullie allemaal kon delen.

Ik had een droom van twee zonnen op 9/7/20, en Christian Robert deelde een foto van twee zonnen op 20-9/20.

Mario zag 3 zonnen in een woord gedeeld op 8/6/20, en Julie Whedbee van de website www.Iamcallingyounow.blogslot.com heeft ook een foto gedeeld van de twee zonnen bij zonsondergang.

Breng het allemaal naar Vader, we leven in spannende tijden!

Zegeningen, bemoediging, liefde en shalom,

Cassandra

Bron ► https://444prophecynews.com/clear-picture-of-2-suns-in-the-sky-cassandra



Zelf ben ik getuige van 2 Zonnen tijdens een zonsondergang in Duitsland in 2013.

Ter indicatie: Het beeld zag er ongeveer eruit zoals het beeld hierboven weergeeft.

PS. Dit is niet mijn afbeelding en ik weet niet of dit een photoshop is van iemand.

Maar zo zag het beeld er wel ongeveer uit wat ik ZELF zag in 2013 !!


Het zien van deze 2 Zonnen heeft volgens onderzoekers te maken met Nibiru (Planet X)

Han Peeters schreef een boek met de titel 'Planet X'.

Ik ken Han Peeters persoonlijk!

Tip: Wanneer je Han Peeters een e-mail zendt ( info@hanpeeters.nl ) en mijn naam erin noemt kun je het boek "Planet X" gratis als E-book ontvangen. 

Wanneer je het boek gelezen hebt kun je overeenkomsten ontdekken wat er nu gaande is.


Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)


Weet en besef dat:


In diverse landen wordt sinds de afgelopen jaren 2 Zonnen gespot door de bevolking.

Ra ra, wat is er gaande? Denk jij het te weten?

Stuur dan een bericht en klik op het onderstaande berichtenformulier.


CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin