WAT DOEN ADVOCATEN NU WERKELIJK MEER ALS HUN EIGEN ZAKKEN VULLEN?

15-03-2022

Deze vraag komt steeds vaker op in mijn hoofd!


Welke meerwaarde hebben advocaten volgens jou die mensen als Micha Kat, Wouter Raatgever, Joost Knevel en Bart van Well juridisch verdedigen? Om ervoor zorg te dragen dat ze juist vast blijven zitten? Door dealtjes te sluiten met de overheid? Worden advocaten daarom dik betaald? Omdat ze mee moeten werken met de criminele organisatie vanwege hun eed of belofte van trouw aan de Kroon, zodat zij de, de zwarte maffia en het nep koningshuis, de macht kunnen behouden in Nederland?

Wat mij betreft is dit sprookjesboek uit en einde oefening voor het nep koningshuis en hun vele huurlingen en handlangers. Ik doe er al lange tijd niet meer aan mee, door geen belasting (giften) meer af te dragen aan een ANBI instelling (belastingdienst) en maak al lange tijd mijn eigen keuzes en beslissingen.

Bovendien ben ik mijn eigen baas, alleen God (onze Schepper van Al wat Is) staat boven mij.

Lees de onderstaande link van de belastingdienst goed door.

Zodat jij straks ook op de hoogte bent!

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/aftrek-en-kortingen/content/anbi-status-controleren

Hey, ik zie de meerwaarde van zogenaamd 'goede' advocaten nog steeds niet... Jij wel? Leg mij dit dan uit alsjeblieft!

De bovengenoemde mannen zitten nog steeds achter de muren van justitie opgesloten en worden aan hun lot overgelaten. Ja, zo voelt dat voor mij. En wat doet de bevolking? Wat kunnen we uberhaupt meer doen als kaartjes en brieven sturen, goede vibes en Free huppeldepup roepen en schrijven?

Vertel het mij, ik sta open voor goede ideeën!


CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin