Samenkomst op 10 april 2022 om 12.00 uur in Zutphen

03-04-2022

Een Samenkomst om Krachten te bundelen en te kunnen Verbinden met elkaar, Yes!


Zojuist kreeg ik een goed idee naar aanleiding van een reactie van iemand.

Ik schreef toen de bovenstaande twee zinnen en als reactie daarop:

Samen zijn we sterk, be there!

Dit naar aanleiding van het bekijken door mij vannacht en vanmorgen van een interview (zie link hieronder) met Ronald Bernard. Deze man inspireert mij al enige jaren, nadat ik hem LIVE ontmoette in Houten bij een congres van Frans Heslinga en vaak zijn video's beluisterde.

Video ► https://cafeweltschmerz.nl/videos/erik-boomsma-in-gesprek-met-ronald-bernard/


We kunnen onze Samenkomst heel mooi combineren met de Bijeenkomst die gepland staat voor Bart van Well


Dus wie komen wil kan komen met Flowers for Freedom!

Wanneer? Zondag 10 april om 12.00 uur.

Adres: PI Achterhoek, Verlengde Ooyerhoekseweg 21, Zutphen.

Zonder bloemen ben je ook welkom.

Bart z'n lievelingsbloemen zijn witte rozen!

Be there!


🌺 🌺 🌺

🌺 🌺 🌺

R E S C U E


Dit nummer wordt opgedragen aan Bart van Well, slachtoffer van seksueel misbruik in de jaren 80 en 90.

Onder de video zijn de volgende reactieS te lezen:

Dit nummer is absoluut een van mijn favorieten geweest om uit te voeren. Je kunt het voelen in de kamer, en er zit een kracht achter die ik nooit als vanzelfsprekend zal beschouwen. Het lezen van je verhalen is zo inspirerend en ik ben zo dankbaar dat jullie het allemaal in je leven hebben geaccepteerd ❤️

Heel erg bedankt - LD


Bedankt voor dit lied.

Ik ben een overlevende van mensenhandel.

Ik kan je vertellen dat er een God is. Hij stak zijn hand naar me uit en redde me op wonderbaarlijke wijze van een ontvoerder in een vreemd land. Hij baande een weg. Ik volgde hem blindelings in de nacht en kwam veilig thuis met 3 kinderen in tote. Ik prijs God elke dag omdat Hij mij waardig ziet. Dank u Jezus dat u in die tijd mijn enige vriend was.

Video ► https://youtu.be/gYR0xP1j4PY

Be there!


CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin