OVER HET RONDE HUIS IN NUNSPEET EN HENDRIK SLIJKHUIS

04-04-2022

Hoe het allemaal begon met Hendrik Slijkhuis

 en HET RONDE HUIS in Nunspeet...



Het issue met Hendrik Slijkhuis speelt al enige jaren, medio eind 2019.

Hoe een contact ineens 180 graden kan veranderen. Op 5 mei 2019 maakten we nog een gezamenlijke rondleiding met geinteresseerden waar Het Ronde Huis heeft gestaan.

HET RONDE HUIS IN NUNSPEET SPEELT IN DE TIJD VAN PRINS HENDRIK EN DE TWEEDE WERELDOORLOG EEN GROTE ROL IN NEDERLAND!

Hendrik Slijkhuis heb ik indertijd als moderator aangesteld van de besloten groep "HET RONDE HUIS in Nunspeet (officiële groep)" op Facebook, ( https://www.facebook.com/groups/1730979590540866 ) waar ik zelf de beheerder van ben. De groep heb ik indertijd overgenomen van iemand die er mee stopte.

De groep is inmiddels een beetje verzand, doordat het de laatste jaren te weinig aandacht kreeg. Net zoals HET RONDE HUIS in Nunspeet tegenwoordig. Er zijn steeds minder sporen van het verschrikkelijke verleden terug te vinden, wat zich daar heeft afgespeeld.

Onze geschiedenis is vervalst en informatie wordt stelselmatig van het internet verwijderd of onbereikbaar gemaakt. Op Facebook wordt zeer streng gecensureerd.  


Prins Hendrik en de Opa van Mark Rutte kwamen toendertijd in HET RONDE HUIS.

Vandaar dat Mark Rutte voor de vierde maal op de stoel zit van de Minister President.

De Staat der Nederlanden is een bedrijf en een corrupte organisatie.


Zie de onderstaande info links.

https://niburu.co/blijvend-actueel/13818-opa-van-mark-rutte-was-oliemannetje-van-nsb

https://yvonne.fok.nl/allerhande/krant%20nunspeet%20ronde%20huis.PDF


Tip: Lees ook de onderstaande links over seksueel misbruik in Nederland,

dan bent U goed op de hoogte!

https://www.stopworldcontrol.com/nl/ritueel

https://www.ellaster.nl/2017/05/16/satanische-netwerken-bestaan-gewoon/

https://www.ellaster.nl/2020/05/02/de-vrije-wil-om-uit-de-slachtofferrol-te-stappen/


Beluister ook de onderstaande video om meer inzicht te krijgen in de bankenwereld en de machten achter de schermen en het satanisch ritueel misbruik wat plaatsvindt in hooggeplaatste kringen.

Video ► https://cafeweltschmerz.nl/videos/erik-boomsma-in-gesprek-met-ronald-bernard/


Maar goed, in de besloten groep werden regelmatig nieuwe trollen en drollen nietsvermoedend doorgelaten die soms voor veel ophef en consternatie zorgden. Waarom? Omdat in het verleden het nep koningshuis en hooggeplaatsten nauw zijn betrokken bij HET RONDE HUIS. Lees de onderstaande link maar eens, dan wordt het direct duidelijk waarom deze besloten groep steeds werd aangevallen door nieuwe trollen en drollen.

Info ► https://indignatie.nl/ook-nederland-heeft-een-epstein-schandaal-koninklijk-pedofiel-netwerk-in-en-rond-het-ronde-huis-bij-nunspeet/

Hendrik Slijkhuis verwijderde als moderator vaak de trollen en drollen of ging in de groep er openlijk vaak tegenin met reacties als ze op de nominatielijst stonden om verwijderd te worden als lid. Op een gegeven moment gingen er zich steeds meer mensen mee bemoeien en liep de discussie behoorlijk uit de hand door geschreven grofheden van Hendrik Slijkhuis. Dit leidde ertoe dat ik toen een keer in de groep heb gepost dat Hendrik Slijkhuis slachtoffer was van incest (wat hij mij eerder had geschreven in een chat) en dat getraumatiseerde mensen en slachtoffers van seksueel misbruik nu eenmaal soms heftiger kunnen reageren na bepaalde triggers, zoals Hendrik Slijkhuis dat toen deed.

Eigenlijk nam ik het voor Hendrik Slijkhuis op...

Maar dat schoot bij Hendrik Slijkhuis in het verkeerde keelgat. Hij voelde, doordat hij werd getriggerd met zijn verleden, zich verraden en zwart gemaakt door mij, doordat ik zijn incestprobleem ter sprake bracht in de besloten groep en hiermee zijn soms erg boze en grove reacties mee in verband bracht. Op een gegeven moment heb ik Hendrik Slijkhuis uit de groep verwijderd, omdat het gewoon echt niet meer ging en tolerabel was met wat hij schreef over mij en het doel waarvoor de groep HET RONDE HUIS was gemaakt.

Want wat gebeurde er nu precies?

Op een gegeven moment werd ik (de beheerder van de besloten groep) uitgescholden voor oplichter door Hendrik Slijkhuis in de groep, vanwege mijn verleden. Mijn verleden heb ik mede daarom later op schrift gezet met uitleg, wat in de onderstaande link is te lezen. Ook sommige mensen namen toen afscheid van mij toen ze maar een kant over mijn verleden gingen onderzoeken. Daarom moet je altijd aan hoor en wederhoor doen.

Zie link ► https://www.dieniekars.nl/mijn-verleden/

Om onder andere dit soort vervelende situaties in de toekomst de kop in te kunnen drukken door een link te zenden over mijn verleden, kan diegene nu mijn verhaal (geschreven door mijzelf) eerst lezen wat mij is overkomen. Welke keuzes ik toen heb gemaakt en vooral waarom, (vanwege de vele leugens en seksueel misbruik in de wereld). Pas dan kan een eerlijke visie of oordeel over mij worden gegeven.

Een ieder mag en kan daarin zelf zijn eigen keuzes hierin maken wat je over mij vindt.

Maar goed, nadat ik Hendrik Slijkhuis als lid had verwijderd uit de besloten groep kwam er weer rust in de groep en konden we het weer hebben over HET RONDE HUIS in Nunspeet. Wat daar vroeger was gebeurd en welke sporen er nog over terug te vinden zijn in Nunspeet op de plaats waar HET RONDE HUIS heeft gestaan, Want het is allang afgebroken om de sporen vanuit het verleden uit te wissen. Echter wordt er nog steeds door mensen gegraven in de bodem, op zoek naar bewijzen.

Nog steeds blijf ik het erg jammer vinden dat het zo is gelopen tussen mij en Hendrik Slijkhuis, want Hendrik Slijkhuis deed het moderatorschap met volle overtuiging van de besloten groep. Ben hem nog steeds dankbaar daarvoor. Hij checkte nieuwe aangemelde leden en verwijderde berichten van trollen en drollen en berichten die niet over HET RONDE HUIS gingen of de plank mis sloegen. Tevens kwam Hendrik Sluikhuis vaak bij HET RONDE HUIS in Nunspeet, op de plaats waar zich alles heeft afgespeeld. Hij schrijft dat hij daar wel vijf keer per week ging kijken. De plaats waar vroeger kinderen werden verkracht en vermoord. Hendrik Slijkhuis maakte vaak foto's van de overblijfselen van HET RONDE HUIS en schreef dan een begeleidend bericht erover wat hij had gezien of hem opgevallen was en postte dat dan vervolgens in de besloten groep.

 Het Ronde Huis in Nunspeet is altijd nog van vele mysteriën omgeven!


Wat is nu het geval?


Al een paar keer heeft Hendrik Slijkhuis middels Messenger chatberichten naar mij toegezonden met dreigende taal naar mij toe en mij te zullen pakken wanneer hij mij ergens tegenkomt.

Toen ik mijn account 'Dienie Holland' na een lange tijd van afwezigheid op Facebook opende zag ik dat Hendrik Slijkhuis mij een vriendschapsverzoek had toegezonden. Ik vroeg hem toen per messenger of hij weer vriendjes met mij wilde worden.

Daar er op zondag 10 april een bijeenkomst wordt georganiseerd voor Bart van Well in Zutphen schreef Hendrik Slijkhuis mij dat als hij mij daar tegenkomt hij mij het ziekenhuis in werkt.

Hendrik Slijkhuis schrijft de volgende dag in de chat: "Ik ben al eerder veroordeeld voor poging tot moord met voorbedachte rade ; nu ben jij aan de beurt."

Nadat ik de link van dit artikel aan Hendrik Slijkhuis heb doorgezonden schreef ik vervolgens aan Hendrik Slijkhuis het volgende chatbericht:

"Ik zal je hierbij mijn oprechte excuses aanbieden, voor het geval ik dat niet al gedaan heb, voor het feit dat ik je incestverleden heb genoemd in een reactie in de besloten groep van HET RONDE HUIS."

Mijn excuses aanvaardde hij niet. Daarna schreef ik hem het volgende:

Ik kan je ook wel schrijven wat ik je wil zeggen:

Je hebt veel pijn, verdriet, frustraties, woede en onmacht in je door wat jij in je jeugd hebt meegemaakt.

Je bent een getraumatiseerde man door die incest en je latere leven.

Te weinig liefde en erkenning gehad.

Ga daar eens aan werken in plaats van op mij te projecteren.

Dan ben je goed bezig!

Je bent een van de velen...

Ga traumatherapie doen!

Daarover wil ik graag in gesprek met je.

Ik bied je voor alles wat jouw pijn heeft gedaan mijn oprechte excuses aan.

Sterkte en Succes met jezelf!

Bye Dienie

Profiel Hendrik Slijkhuis ► https://www.facebook.com/profile.php?id=100011174043780


Aangifte bij de politie volgt.

Dit artikel zal ik ook verspreiden in mijn groepen en kanalen.

En doorzenden aan diegenen die in Zutphen op 10 april aanwezig zullen zijn.

Zie info ► https://www.dieniekars.nl/l/samenkomst-op-10-april-2022-om-1200-uur-in-zutphen/

De onderstaande foto stuurde Hendrik Slijkhuis mij toe in Messenger.

Hij werkt als bewaker bij de Security en woont of is geboren in Wezep.

In de omgeving van Wezep werden vroeger veel kinderen seksueel misbruikt.

Hendrik Slijkhuis is daar zelf ook slachtoffer van, hij is niet de enige...


Hendrik Slijkhuis
Hendrik Slijkhuis

Belangrijke info!


Slachtoffers van seksueel misbruik en getraumatiseerde mensen kunnen veel radicaler en heftiger reageren, vanwege hun innerlijke pijn, verdriet, onmacht, woede en frustraties die ze al jarenlang bij zich dragen door hun onverwerkte trauma's, waardoor PTSS ontstaat.

 Wanneer je hun trauma's hebt getriggerd maakt het eigenlijk niet meer uit wat je ze zegt of terugschrijft wanneer ze door hun archonten (negatieve entiteiten/demonen/gedachten) worden beinvloed.

Slachtoffers van seksueel misbruik en/of getraumatiseerde mensen projecteren hun pijn en frustraties op jou als uitlaatklep, wanneer ze een ingang hebben gevonden om je persoonlijk aan te kunnen vallen.

Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak met getraumatiseerde mensen. Ze blijven in de gedachtegang hangen, dat ze jou iets aan willen doen, gevoed door hun eigen pijn, verdriet, frustraties, onmacht en woede..

Een therapeut is denk ik de enige uitweg om hier een positieve verandering in aan te brengen. Zodat ze hun innerlijke pijnen, woede en trauma's alsnog kunnen verwerken en helen. En vooral zichzelf of de dader(s) kunnen vergeven wat hen is overkomen. Want misschien zijn de daders zelf ook slachtoffer geweest van seksueel misbruik of erger nog (satanische rituelen of MK Ultra Control technieken).

Vergeven is de sleutel tot echte genezing!

Daarom verwijs ik een ieder die het bovenstaande in zichzelf herkend naar de onderstaande website.

Link ► https://www.bart-van-well-foundation.nl/hulp-voor-slachtoffers/


Uiteindelijk zijn we allemaal slachtoffer van de satanische wereld, waarin we geleefd hebben...

De één heeft dat meer ervaren en/of gevoeld als de andere...


Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin