Mijn wereldreis!

15-02-2021


Hoe word ik wereldreiziger?


Heb eerst even naar een website gegoogeld met alle landen in de wereld. Die vond ik vrij vlotjes, zie ► https://www.reisomdewereld.nl/wereld/. Ik las op de website het volgende:

"Er valt nog zoveel te ontdekken. Dat is wat Reis om de Wereld reizigers wil meegeven. Met leuke tips en suggesties om jou te inspireren. Als je niet weet waar je heen wilt, hebben we wel wat tips voor je. Lange, korte, avontuurlijke, vreemde, bijzondere en langdurige vakanties, weekendjes weg of verre reizen".

Hieronder heb ik een opsomming gemaakt van alle landen die ik reeds heb bezocht. Deze landen zijn vet gedrukt. Heb dit al jaren in mijn hoofd zitten om dit op een rijtje te zetten. Het is nu de tijd om dit eens nader uit te gaan werken.



Reeds bezochte landen in mijn leven:


  1. Andorra
  2. Aruba
  3. België
  4. Duitsland
  5. Egypte
  6. Engeland
  7. Frankrijk
  8. Griekenland (Athene en omstreken en Santorini)
  9. IJsland
  10. Israël
  11. Italië
  12. Luxemburg
  13. Mexico
  14. Monaco
  15. Nederland
  16. Oostenrijk
  17. Schotland
  18. Venezuela
  19. Zwitserland

Hieronder staan de landen die ik graag als eerste wil gaan bezoeken, zodra er Vrede is op Aarde en we probleemloos kunnen contacten en reizen.

Handige reisgids ► https://www.google.nl/maps


Turkije


Reden bezoek: Het bezoeken van de plaats Kars (geheel in het Oosten van Turkije) en de omgeving van de berg Ararat, waar de Ark van Noach gestrand is volgens de Bijbel.

https://www.scientias.nl/ark-van-noach-gevonden/


Het volgende land wat ik wil gaan bezoeken?


Dat staat nog in de sterren, maar zeer waarschijnlijk toch weer een bezoek aan Egype, waarom? Dat land van de Farao's voelt heel speciaal voor mij, als mijn 2e Vaderland. Ben er reeds tien maal geweest. Heb er zeer leuke en mooie herinneringen aan. Ik voelde me er als een vis in het water. Dat kun je ook wel zien aan de foto hieronder. Heb ook veel gedoken in de Rode Zee. Heb daar mijn duikbrevet gehaald in 2001. Heb tussen de 50 en 60 gelogde duiken gemaakt tot nu toe.



En dan?

WoW, ik word hier echt helemaal vrolijk van wanneer ik hier over nadenk...

Deed me echt even heel goed om op dit plaform te schrijven, te brainstormen, te mijmeren en te filosoferen. Ga ik vaker doen!

Laatste update: 14-02-2021

Bye for Now ❤️

Dienie

Landen in Europa

Hieronder staan alle landen van Europa.

De landen die ik reeds heb bezocht zijn vet gedrukt.


Albanië
Andorra
België
Bosnië-Herzegovina
Bulgarije
Canarische eilanden
Corsica
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Engeland
Estland
Finland
Frankrijk
Fuerteventura
Gibraltar
Gran Canaria
Griekenland
Groenland

Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kreta
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Moldavië
Montenegro
Nederland
Noorwegen
Oekraïne
Oostenrijk
Macedonië
Mallorca
Malta

Moldavië
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland
Schotland
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tenerife
Tsjechië
Turkije
Wales
Wit-Rusland
Zweden
Zwitserland

Europa

De landen in de wereld


Hieronder staan alle landen van de wereld. De landen die ik reeds heb bezocht zijn vet gedrukt. Het is een hele lange rij, de ruimte erachter wil ik gaan benutten voor aantekeningen.


A

Afghanistan
Albanië
Algerije
Amerikaanse Maagdeneilanden
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua en Barbuda
Argentinië
Armenië
Aruba
Australië
Azerbeidzjan


B

Bahama's
Bahrein
Bangladesh
Barbados
België
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia
Bonaire
Bosnië-Herzegovina
Botswana
Brazilië
Brunei
Bulgarije
Burkina Faso
Burundi

C

Cambodja
Canada
Canarische eilanden
Centraal Afrikaanse Republiek
Chili
China
Colombia
Corsica
Comoren
Congo-Brazzaville
Cook eilanden
Costa Rica
Cuba
Curacao (alleen een tussenlanding gemaakt vanuit Aruba)
Cyprus

D

Democratische Republiek Congo
Denemarken
Djibouti
Dominica
Dominicaanse Republiek
Duitsland (gewoond van 2005 tot 2019)

E

Ecuador
Egypte
El Salvador
Engeland
Eritrea
Estland
Equatoriaal-Guinea
Ethiopië

F

Fiji eilanden
Filippijnen
Finland
Frankrijk
Frans-Guyana
Frans Polynesië
Fuerteventura

G

Gabon
Gambia
Georgië
Ghana
Gibraltar
Gran Canaria
Grenada
Griekenland
Groenland
Guadeloupe
Guatemala
Guinee
Guinee-Bissau
Guyana

H

Haïti
Hawaii
Honduras
Hongarije
Hongkong

I

Ierland
IJsland
India
Indonesië
Irak
Iran
Israël
Italië
Ivoorkust

J

Jamaica
Japan
Jemen
Jordanië

K

Kaaiman eilanden
Kaapverdië
Kameroen
Kazachstan
Kenia
Kiribati
Koeweit
Kreta
Kroatië
Kyrgyzstan

L

Laos
Lesotho
Letland
Libanon
Liberia
Libië
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg

M

Macau
Macedonië
Madagaskar
Malawi
Mali
Malediven
Maleisië
Mallorca
Malta
Marokko
Martinique
Mauretanië
Mauritus
Mexico
Moldavië
Mongolië
Montenegro
Mozambique
Myanmar

N

Namibië
Nederland
Nepal
Nicaragua
Nieuw Caledonië
Nieuw-Zeeland
Niger
Nigeria
Noord-Korea
Noorwegen

O

Oeganda
Oekraïne
Oezbekistan
Oman
Oostenrijk
Oost-Timor

P

Pakistan
Palau
Panama
Paraguay
Peru
Pitcairn
Polen
Portugal
Puerto Rico

Q

Qatar

R

Roemenië
Rusland
Rwanda

S

Saint Lucia
Saint Vincent en Grenadines
Salomons eilanden
Samoa
San Marino
Saoedi-Arabië
Sao Tomé en Principe
Schotland
Senegal
Servië
Seychellen
Sierra Leone
Singapore
Sint Eustatius
Sint Maarten
Slovenië
Slowakije
Spanje
Soedan
Somalië
Sri Lanka
Suriname
Swaziland
Syrië

T

Tadzjikistan
Taiwan
Tanzania
Tenerife
Thailand
Tibet
Togo
Tonga
Trinidad en Tobago
Tsjaad
Tsjechië
Tunesië
Turkije
Turkmenistan
Turks- en Caicos eilanden

U

Uruguay

V

Vanuatu
Vaticaanstad
Venezuela (Isla Margaritha)
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Vietnam

W

Wales
Wit-Rusland
West-Sahara

Z

Zambia
Zanzibar
Zimbabwe
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Zuid-Soedan
Zweden
Zwitserland


CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin