MIJN EERSTE UITZENDING VAN BEWUSTWORDING

15-03-2022


HET VOLK WORDT WAKKER, HOERA!


Het is mijn MIssie in mijn huidige aardse leven om mensen te laten doen ontwaken!

Ik kreeg dat te horen in een Moederschip toen ik nog een klen meisje was.

Dat kan ik mij nog heel goed herinneren!

Zo mooi...


Lieve mensen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gevlogd. Alles heeft een reden, waarom je iets wel of niet doet. Mijn uitzending van vandaag zal gaan over de mensen die ik hieronder heb opgeschreven.

Waarom is de wereld zoals die is?


Iedere keer groei je weer van binnen, omdat je de dingen beter gaat begrijpen wat er gaande is. Heb ook weer nieuwe mensen leren kennen die mij extra bevestigen dat ik goed bezig ben. Graag wil ik vandaag diverse mensen de revue laten passeren. Wanneer ik tijd tekort kom zal ik ze in een volgende uitzending of uitzendingen daarop alsnog de revue laten passeren.

Dus don't worry, be happy ❤️

Alles komt in het Licht te staan van de Waarheid 🙏

Zoals die volgens mijn interpretatie is.


Mijn lieve Paps

Mijn Duitse ex

Filemon

Ruud van Es

Bart van Well

Neset Temirci

Johan Oldenkamp

Erwin Lensink (waxinelichthoudergooier)

Micha Kat

Wouter Raatgever

Joost Knevel

Johan Segers

Denco

Eric de Noorman op Telegram

Rob Scholte

Bryan Roy (voetballer)

Gerald Roethof (advocaat)

Jasper West

Johan Amsterdam

Rob Brekel (alias Rinus Verhagen)

Ronald (Tilasmi) Frigge

Oepsie, het valt me op dat ik tot nu toe alleen maar namen van mannen opschreef... Alles heeft een reden!

Henriette Nakad

Yvonne Brinkerink

Debbie Beekwielder

Hannie Descendre

Kathie Schene

Anneke Koetsier

Een hele opsomming, eens kijken hoe lang de uitzending gaat worden, ben benieuwd. Mensen die mij later nog te binnen schieten zal ik toevoegen.

Groetjes Dienie

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin