KAN NIET STOPPEN MET SCHRIJVEN HOE GRAAG IK DAT OOK ZOU WILLEN!

25-03-2022

Heb je last van luchtwegproblemen? Lees dan de tekst hieronder even voor je doorgaat naar de essentie van deze blog, wat heel erg mooi is wanneer je dit herkent in jezelf of in iemand die je kent, mij bijvoorbeeld.

En O ja, je komt nu niet zonder toeval hier terecht, omdat het nu jouw tijd is, om te gaan ontwaken, wen er maar vast aan...

Waarom ik niet kan stoppen met schrijven? Hoe dat komt? Ik ga het je uitleggen!

Heel vaak ben ik aan het surfen op Telegram in groepen en kanalen en kijk wat er zoals gepost wordt. Vanavond kwam ik een bericht tegen van Petra Botter in het kanaal van Rinus Verhagen (de alias van Rob Brekel). Rob Brekel heb ik leren kennen in 2014/2015. Ik weet niet meer precies wanneer exact, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Misschien kom ik het nog een keer te weten.

Maar goed, vandaag had ik dus echt zoiets van, alles is al geschreven en gezegd, ik ga nu afwachten hoe zich alles gaat voltrekken en ik schrijf voorlopig even niets meer. Even adem halen en tot rust komen. De afgelopen jaren heb ik namelijk het gas erop gehad om zoveel mogelijk informatie naar buiten te brengen, zodat de bevolking in een rap tempo gaat ontwaken.

Veel mensen heb ik reeds laten doen ontwaken of verder laten ontwaken. Zo ook Petra Botter. Ik vind het bijzonder hoe sommigen zich verder gaan ontwikkelen, dit geldt ook voor Petra. Een dikke Chapeau voor haar, ze doet het toch maar...

Petra Botter kreeg op 11-11-2018 een Goddelijke roeping!


De betekenis van 11-11

Zie je veel of vaak dit nummer? Vertrouw dat het een goddelijk teken is dat er een portaal voor je opent waardoor je gedachten zich manifesteren met de snelheid van het licht, of je dat nu wilt of niet.

Meer info ► https://www.helderziende-paragnosten.nl/numerology/1111-betekenis.php

Maar goed, ik weet dat wanneer je geroepen bent niet meer kunt stoppen met je roeping of Missie. Want daarom zijn wij nu hier in dit aardse leven. Ja, zo is het echt volgens mijn gevoel en overtuiging.

 Wanneer je het gesprek van Petra Botter wilt beluisteren zet je maar schrap en neem even de tijd, want ze vertelt zeer bijzondere en openhartige dingen die je waarschijnlijk nog niet eerder hebt gehoord.

Het gaat als volgt (in het kort omschreven):

"WE ZITTEN IN EEN TRANSFORMATIE"


De Bijbel is uitgeschreven. We leven nu in de Eindtijd. Mensen gaan ontdekken wie we zelf zijn. We zijn lichaam, geest en ziel. Onze Ziel is onsterfelijk. Petra legt uit dat als we gaan mediteren we terug kunnen gaan naar vorige levens. Veel mensen gaan nu spiritueel ontwaken door het activeren van onze helderwetendheid. Ieder mens is vanaf onze geboorte helderziend, helderruikend, helderproevend en heldervoelend. Doordat de Schumann Resonantie verhoogd ontwaken wij nu steeds sneller.

Wij mogen nu onze talenten gaan benutten om andere mensen (verder) te helpen in hun ontwakingsproces 🙏

Podcast ► https://podtail.com/podcast/luister-je-gelukkig/petra-botter-raakt-geinspireerd-door-benedictus/

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin