HET WORDT WEER TIJD OM MIJN HART TE LUCHTEN

31-03-2022

Soms barst mijn hoofd bijna letterlijk uit elkaar van de berichten die ik tegenkom, het is echt waar!

Het is dus weer tijd om even mijn hart te luchten op deze plek.

En nee, ik ga niet alles meer neerkalken voor diegenen die mijn bloed wel kunnen drinken, omdat ik de waarheid schrijf en hen daarmee trigger om mij aan te vallen. Die tijd heb ik gehad. Wat een zielige mensen zijn dat om zich daarmee bezig te houden.

 Zojuist las ik dat er een van mijn PAYPAL accounts is ingeperkt. Je wordt er toch echt niet goed van? Enige dagen geleden een blokkade van Facebook (30 dagen), omdat ik de Waarheid niet mag schrijven.

En dan al die berichten te moeten lezen in mijn Telegram kanaal die soms echt nergens op slaan. Dan denk ik, gooi je reacties dan uit, dan heb je er geen hinder meer van.

Rinus Verhagen (alias van Rob Brekel) heeft z'n reacties ook uitstaan in zijn Telegram kanaal. Ik begrijp hem wel, lekker rustig!

Waar ik heel blij van ben geworden is alle content die ik tot heden mocht ontvangen in mijn mailboxen. Heb niet alle berichten kunnen beantwoorden, want het is echt heel veel wat ik in mijn eentje te verstouwen kreeg.

Maar grote Dank hiervoor!


Zojuist las ik de boodschap:

"ZET U SCHRAP VOOR DE LAATSTE NOOTJES,

DIE ZIJN HET HARDST OM TE KRAKEN...."


Oke, dat ga ik dan maar doen en zal de laatste 'to do' dingetjes nog afwerken en dan is het OVER en UIT wat mij betreft met zoete broodjes bakken. Misschien wel letterlijk en figuurlijk, want er is een aanslag gepleegd op de beschikbare olie en het meel in de supermarkten.

Waar gaat dit naartoe?

Bij mij leidt dit naar de weg naar binnen!


Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)


CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin