HET ROER GAAT OM IN NEDERLAND!

18-11-2021


DE AFTRAP


Op 12 juli 2018 schreef ik (Dienie Kars) het volgende op Facebook:


Het roer gaat op vrijdag 13 juli 2018 om in Nederland!


Er is altijd een "MAAR" bij mensen, of "ALS"...


Ik doe daar niet meer aan mee..

Het wachten op iedereen ben ik beu, er moet maar eens een duidelijke boodschap worden afgegeven aan de bevolking in Nederland.

Vrijdag 13 juli 2018 om 11.00 uur is een mooie datum en tijd om de aftrap te geven in Den Haag op het Binnenhof dat het roer om moet in Nederland!

Het is niet van belang hoeveel mensen er gaan komen, het roer gaat die dag om in Nederland, of er veel of weinig mensen gaan komen is niet van belang, het roer in Nederland gaat OM op vrijdag 13 juli 2018.

Diegenen die wel gaan komen kunnen een stukje eigen geschiedenis gaan schrijven en meemaken.

Een ieder kan zijn naam schrijven op de schandpaal, die we neer gaan zetten. Iedereen die het ermee eens is dat het roer om moet in Nederland mag zijn naam erop schrijven.

Natuurlijk hopen we dat veel mensen de moeite nemen om te komen naar Den Haag voor hun eigen Vrijheid en voor alle toekomstige kinderen!

De schandpaal zal ooit een mooie bestemming gaan krijgen ergens in Nederland



Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin