Het is weer eens zover hoor!

28-03-2022

Jawel, een blokkade van 30 dagen, FUCK Facebook!

 
De schaapjes mogen niet gaan ontwaken op Facebook. Dat is duidelijk, die moeten in een hele diepe comaslaap blijven! Jarenlang hebben ze daaraan gewerkt aan die comaslaap door het onderwijs, tv, radio, films, muziek, grote kranten en grote billboards langs de weg. En wat al niet nog meer...

Vandaar de enorme censuur op Facebook.

Ja, ik snap het wel, maar kan het af en toe niet laten en dan BAM: blokje, op het strafbankje ha ha. Kan dan 30 dagen niets schrijven op Facebook. Er staat wel DOORGAAN erbij, dus dat doe ik dan ook. Ik ga verder waar ik kan, want ik ben een boodschapper van Boven 🙏🙏

U zei gegroet, ik wens U Allen een hele fijne zondag op ons prachtige ET plan Aarde ❤️

 De tekst waar ik een blokkade van 30 dagen voor kreeg op Facebook luidt als volgt:

Mrt 26, 2022
GTB 493.


WELNU, VOLGENS JUDY BYINGTON ZIJN DE ARRESTATIES IN NEDERLAND VAN DE CABAL BEGONNEN. BEVESTIGING NIET ONTVANGEN TOT NU TOE.....

DE smerige smeerlappen beginnen zich op het hoofd te krabben.

"DE LANCET" bevestigd nu in een officieel artikel dat het corona virus nooit is bevestigd en dat de PCR test nooit een echte besmetting heeft kunnen aantonen.

WAT NU..????? Wat moeten nu al die experts, die zogenaamde idiote "deskundigen". DIE ZIJN TOCH NU UITGELULD..!!!!!

Of krijgen wij nu hele weken van relaas op de TV, hoe het komt dat zij misleid zijn en wie de schuldigen zijn. FARIZIEERS.!!!!!!

Al die brave BNN ers die op de anderen hebben gescholden, die betaald zijn geworden voor hun mondkapjes filmpjes en hun afstand promotertjes, driftig meehelpend aan het angst verwekken van de bevolking, waar duizenden , zoniet tienduizenden mensen niet meer van konden slapen.

DE ARRESTATIES ZIJN BEGONNEN IN NEDERLAND VAN DE CABAL , MELDT EEN Amerikaanse INTERNET ZENDER.

Deze internet zender is doorgaans zeer goed van alles op de hoogte.

En wij, in het niets wetende Nederland, het onwetende Nederland, het domgehouden Nederland, Wij bakken het de hele dag bruin of lichtbruin in Nederland.

Dat is ook niet verwonderlijk. Met onze geheime Bilderberg groep, onze geheime genootschappen zoals de Vrij metselaars, De Skul en Bones, de Knights of malta, de club of Rome, de club van 300, De stiekemde afgeschermde regenten gebieden, van tot hier en niet verder. De. Smerige pedofiele bisschoppen en priesters. Deze groepen houden ons dom, dom, en nog eens dom.!!! Deze bestuurders vertellen ons niets. " NO NEED TO KNOW" ( geen noodzaak om te weten). Met hun zalvende lachende gezichten......

WAT NU !!!!!]

Het staat nu vast, het ligt nu vast.!! MODERNA HEEFT DE COVID 19 gecreeerd.!!, niet de Chinezen....de jongens van Bill Gates en Klaus Schwab, de vriendjes van de Pedofiel leider Rutte...., die hij zich verkeerd herrinnerd....Wij , die stomme conspiritantjes...., die wisten dat al heel, heel lang...

Maar dat is niet erg. Nu worden wij volgegoten met de vreselijke oorlog van die duivelse Russen. Nu is de Covid weg en nu gaan wij een oorlogje creeeren, wat helemaal geen oorlog is, dat laten wij zien met met oorlogs filmpjes uit Libanon, Beiroet, belgrado van tien jaar terug, van opblazen van gebouwen en de verhalen van een eenling....

Frankrijk heeft berekend dat de Navo het maar 4 dagen vol kan houden tegen de Russen, maar de Ukraine, waar het echte leger al een week geleden de wapens heeft neergelegd, die nu nog wat Nazi groepen heeft, ja die dringen de russen nu terug in de verdediging, jawel, ja ja, zo is het leven. Weet je wat, ga maar kijken naar Whoopie Goldberg en Oprah, beide drinken het bloed van gemartelde kinderen ( Andrenochrome) en zijn naar het pedofiele Eiland gevlogen van de grootste pedofiel Epstein....

En die heeft hen ook nu op de film gezet......

Whoopy.... hebben zij even pech...!!! Het lachen zal ze vergaan , net als een hoop nederlanders, waardoor de verkoop van cyankali pillen omhoog schiet.....in heel europa....

Ja, Het duurt nu niet zo lang meer, velen zullen in het zand bijten.

GTB

Tip: Word ook lid van het Telegram kanaal "Het Hiernamaals"

Link ► https://t.me/Gerrit_Brendel


Vraag: Vind jij het terecht dat ik daar een blokkade voor kreeg?

CONTACT  FACEBOOK VIDEO YOUTUBEMIJN DONEERACTIE MIJN WEBSHOPMIJN BLOG



"Ik ben een boodschapper van Boven"


Waardeert U de inhoud van mijn blogs of artikelen?
Of heeft U een opmerking of vraag over een artikel of blog?

Stuur dan een e-mail naar: info@dieniekars.nl
 
Wilt U dit platform of mijn Missie graag financieel ondersteunen? Dat kan door een bedrag over te schrijven naar mijn bankrek.nr. DE53 4035 1060 0073 8838 03 t.n.v. D. Kars met als omschrijving: DONATIE.
 
Tip: Wees zelf de eye-opener voor Uw familie, vrienden, bekenden en omgeving door het dragen van een T-shirt met een boodschap.
Klik hier voor de webshop. Ook het delen van mijn blogs en/of artikelen is een mooie en goede vorm van supporting.

Mijn Telegram kanaal heet "HET GROTE ONTWAKEN" ► https://t.me/GesaraNederland
 
Alle info op dit platform mag vrij gedeeld worden met vermelding van de bron.

Alle rechten voorbehouden.

©2023 │ GO WITH THE FLOW ❤️  

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin